Субота, 23.11.2024, 08:02Вітаю Вас Гість | RSS
НВК " Вербівська ЗОШ І ступеня - ДНЗ "
Меню
Опитування
Оцініть мій сайт
Всього відповідей: 721
Статистика

Онлайн всього: 3
Гостей: 3
Користувачів: 0

Посадова інструкція вихователя ГПД


Посадова інструкція вихователя

 групи продовженого дня

 

1. Загальні положення

1.1. Ця посадова інструкція розроблена на основі тарифно-кваліфікаційної характеристики вихователя. Під час скла­дання інструкції враховано також рекомендації організації служби охорони праці в навчальних закладах Міністерства освіти та науки України.

1.2.  Вихователь призначається на посаду і звільняється з неї директором школи.

1.3.  Вихователь повинен мати повну або базову вищу педагогічну освіту (без вимог до стажу педагогічної роботи).

1.4. Вихователь підпорядковується безпосередньо заступ­нику директора школи з виховної роботи.

1.5.  У своїй діяльності вихователь керується Конститу­цією і законами України, Наказами Президента України, рішеннями Кабінету Міністрів України, органів управління освітою всіх рівнів з питань освіти і виховання учнів; прави­лами і нормами охорони праці, техніки безпеки і протипо­жежного захисту, а також Статутом і локальними правовими актами школи (у тому числі Правилами внутрішнього тру­дового розпорядку, наказами і розпорядженнями директора, даною інструкцією), трудовим договором (контрактом). Ви­хователь дотримується Конвенції про права дитини.

2.  Функції

Основними напрямами діяльності вихователя є:

2.1.  Опікування учнями, їх виховання і нагляд за ними під час їхнього перебування у виховних групах школи.

2.2.  Організація і проведення позаурочної навчальної ро­боти в закріпленій за ним групі.

3.  Посадові обов'язки

Вихователь виконує такі посадові обов'язки:

3.1.  Планує, організовує та здійснює виховання учнів.

3.2.  Проводить повсякденну роботу, яка забезпечує ство­рення умов для соціально-психологічної реабілітації учнів, їх соціальної та трудової адаптації.

3.3.  Використовує різноманітні прийоми, методи і засоби виховання та навчання школярів.

3.4.  Планує і проводить з учнями корекційно-розвивальну роботу на основі вивчення їхніх індивідуальних особли­востей.

3.5.  Спільно з медичними працівниками забезпечує збе­реження і зміцнення здоров'я учнів, здійснює заходи, які сприяють їхньому психофізіологічному розвитку.

3.6. Приймає дітей за встановленим порядком від батьків (осіб, що їх замінюють) чи вчителів школи; організовує дотримання учнями режиму дня, виконання ними домашніх завдань, надає їм допомогу в навчанні, організації відпочин­ку і здобутті додаткової освіти, залучаючи їх до художньої і науково-технічної творчості, роботи спортивних секцій, гуртків та інших об'єднань за інтересами.

3.7.  Сприяє формуванню в учнів моральних якостей гро­мадянина, формує в них культуру поведінки, відповідаль­не ставлення до навчання, праці, повагу до прав людини, проводить роботу з профілактики відхилень у поведінці, позбавлення від шкідливих звичок.

3.8.  Надає допомогу в організації самоуправління в уч­нівському колективі.

3.9.  Вивчає індивідуальні здібності, інтереси й нахили учнів, їхню поведінку в сім'ї, житлово-побутові умови про­живання сім'ї, взаємини учнів з батьками чи особами, що їх замінюють.

ЗЛО. Забезпечує у стосунках з учнями дотримання їхніх прав і свобод.

3.11. Веде у встановленому порядку документацію і звіт­ність.

3.12.  Бере участь у роботі педагогічної ради школи.

 3.13. Проходить періодичний медичний огляд.

3.14.  Систематично підвищує свою професійну кваліфі­кацію; бере участь у роботі методичних об'єднань та інших формах методичної роботи.

3.15. Дотримується етичних норм поведінки, які відпові­дають громадському статусу вчителя, у школі, побуті, гро­мадських місцях.

3.16.  Створює умови для безпечного здійснення навчаль­ного процесу, ретельного дотримання правил техніки безпе­ки, санітарних та протипожежних правил; негайно сповіщає адміністрацію школи про випадки виявлення в учнів зброї, пожежо- і вибухонебезпечних предметів та пристроїв, от­рут, наркотичних і токсичних речовин, інших вилучених із цивільного вжитку речей.

3.17.  Оперативно повідомляє адміністрацію школи про кожен нещасний випадок, вживає заходів щодо надання першої долікарської допомоги.

3.18. Вносить пропозиції щодо покращення й оздоровлен­ня умов здійснення освітнього процесу, а також повідомляє керівників про всі недоліки в забезпеченні навчального про­цесу, які знижують працездатність учнів.

3.19.  Проводить інструктаж учнів з техніки безпеки під час проведення виховних заходів з обов'язковою реєстрацією у класному журналі чи журналі реєстрації інструктажів.

3.20. Організовує вивчення учнями правил охорони праці, правил дорожнього руху, поведінки в побуті, на воді тощо.

4. Права

Вихователь має право на:

4.1.  Участь в управлінні школою відповідно порядку, визначеного Статутом школи.

4.2.  Захист професійної честі й гідності.

4.3. Ознайомлення зі скаргами та іншими документами, які містять оцінку його роботи, надання відповідних пояснень.

4.4.  Захист своїх інтересів самостійно і/чи через пред­ставника, у тому числі адвоката, у випадку дисциплінарного

-  чи службового розслідування, пов'язаного з порушенням педагогом норм професійної етики.

4.5.  Конфіденційність дисциплінарного (службового) роз­слідування, за винятком випадків, передбачених законом.

4.6. Вільний вибір і використання методик навчання й ви­ховання, навчальних посібників і матеріалів, підручників, методів оцінювання знань учнів.

4.7.  Підвищення у встановленому порядку своєї кваліфі­кації.

4.8.  Проходження атестації на добровільній основі на відповідну кваліфікаційну категорію.

4.9.  Давання учням під час занять і перерв обов'язкових для виконання розпоряджень, які стосуються організації занять і дотримання дисципліни, притягнення учнів до дис­циплінарної відповідальності у випадках і в порядку, визна­чених відповідними правилами.

5.  Відповідальність

5.1.  Вихователь несе відповідальність за життя і здоров'я учнів групи, за дотримання їхніх прав і свобод, визначених законодавством України.

5.2.  За невиконання чи неналежне виконання без поваж­них причин Статуту і Правил внутрішнього трудового розпо­рядку школи, законних розпоряджень директора школи та інших локальних нормативних актів, посадових обов'язків, визначених цією Інструкцією, вихователь несе дисциплі­нарну відповідальність у порядку, визначеному трудовим законодавством.

5.3.  За застосування, у тому числі одноразове, методів виховання, пов'язаних із фізичним і/чи психічним насил­лям над особистістю учня, а також скоєння іншого амо­рального вчинку вихователь може бути звільнений з посади відповідно до трудового законодавства і Закону України «Про освіту».

5.4.  За навмисно завдані школі чи учасникам освітньо­го процесу у зв'язку з виконанням (невиконанням) своїх посадових обов'язків збитки вихователь несе матеріальну відповідальність у порядку і в межах, визначених трудовим і/чи цивільним законодавством.

6.  Взаємовідносини (зв'язки за посадою) Вихователь:

6.1. Працює за графіком, складеним виходячи з 30-годин-ного робочого тижня і затвердженим директором школи.

6.2.  Замінює у встановленому порядку тимчасово відсут­ніх вихователів на умовах погодинної оплати.

6.3.  Самостійно планує свою роботу на навчальний рік і навчальний семестр. План роботи затверджується заступни­ком директора школи з виховної роботи.

6.4. Подає заступнику директора школи з виховної роботи письмовий звіт про свою діяльність за певний період роботи (семестр, навчальний рік).

6.5.  Одержує від директора школи та його заступників ін­формацію нормативно-правового і організаційно-методичного характеру, ознайомлюється з відповідними документами.

6.6. Працює у тісній взаємодії з учителями, класними керів­никами і батьками учнів (особами, які їх замінюють); систе­матично здійснює обмін інформацією з питань, які належать до його компетенції, з адміністрацією та вчителями школи.

 

 

 

 

Вхід на сайт
Пошук
Календар
«  Листопад 2024  »
ПнВтСрЧтПтСбНд
    123
45678910
11121314151617
18192021222324
252627282930
Архів записів