Шановні присутні! Закінчився навчальний рік і тому ми зібралися сьогодні, щоб зробити певні підсумки роботи колективу школи, оцінити діяльність директора на посаді протягом 2016-2017 навчального року.
На цих загальних зборах ми керуємося Положенням про порядок звітування директора НВК « Вербівська ЗОШ І-ІІ ступенів – ДНЗ» перед трудовим колективом, представниками громадського самоврядування НВК, щодо своєї діяльності на посаді протягом навчального року.
Як директор НВК, у своїй діяльності протягом звітного періоду, я керувалася Статутом НВК, Правилами внутрішнього трудового розпорядку, посадовими обов’язками директора НВК, законодавством України, іншими нормативними актами, що регламентують роботу керівника загальноосвітнього навчального закладу.
1. Загальна інформація про НВК
НВК « Вербівська загальноосвітня школа І-ІІ ступенів – ДНЗ» є колективною власністю Томашпільської районної ради Вінницької області. Управління та фінансування здійснюється відділом освіти Томашпільської РДА, якому делеговані відповідні повноваження. Будівля НВК прийнята в експлуатацію 1928 року, земельна ділянка, яка належить НВК має площу 2,4 га. У 2016-2017 навчальному році працювало 15 педагогічних працівника та 7 працівників з числа обслуговуючого персоналу. Навчання завершило 28 учнів та 11 вихованців ДНЗ.
2. Кадрове забезпечення
У 2016-2017 навчальному році штатними працівниками НВК був забезпечений на 97 %. Розстановка педагогів здійснюється відповідно до фахової освіти педпрацівників. При підборі нових кадрів (навіть обслуговуючого персоналу) враховується фахова підготовка, особисті та колективні якості, працездатність, інші характеристики. Час диктує все нові і нові вимоги до вчителя, тому доречним зараз є вміння працювати з комп’ютером, оргтехнікою. . Перспектива в освіті така, що років через п’ять вчитель, який не володіє навичками роботи на комп’ютері та не використовує їх у своїй діяльності, не буде відповідати освітнім вимогам, та не зможе ефективно забезпечувати навчально-виховний процес з учнями. Адміністрація НВК показує приклад усім вчителям - директор володіє навичками роботи з оргтехнікою, яка розміщена в інформатичному кабінеті та використовується для адміністративної роботи.
Частина педколективу, а це 3 учителі має вищу кваліфікаційну категорію , 6 – спеціаліст першої категорії, 3 – спеціаліст другої категорїї, 2- молодший спеціаліст, один з них – навчається на ІІІ курсі Глухівського педуніверситету, 1 – неспеціаліст, що говорить про значний досвід колективу.
Середнє тижневе навантаження педагогічних працівників по НВК становить 15 год.
3. Методична робота
В НВК діє певна система методичної роботи. ЇЇ сітка створена на діагностичній основі. Останній рік педколектив працював над проблемою « Впровадження інноваційних технологій в практику роботи школи». Керівництво методичною роботою здійснювала методична рада, яка працює на базі шкільного методичного кабінету.
До реалізації завдань методичної роботи активно залучаються вчителі, які мають вищу кваліфікаційну категорію. Вони є керівниками шкільних, районних методичних об’єднань, наставниками молодих учителів. За їх активної участі проходять предметні тижні, методичні засідання, тощо. В організації науково-методичної роботи з педагогічними кадрами школи результативно використовуються можливості шкільного методичного кабінету, де сконцентровані нормативні документи про освіту, зразки підручників, програми з базових дисциплін, матеріали з досвіду роботи кожного учителя, матеріали діяльності шкільних методичних об’єднань та творчих групп, буклети учителів, науково-методична та психолого-педагогічна література, зразки оформлення шкільної документації, матеріалів на різноманітні конкурси, технічні засоби (комп’ютер, копіювальна техніка), тощо.
У школі ШПК: вчителів гуманітарного циклу, вчителів математично-природничих дисциплін, , вчителів фізкультури , вчителів початкових класів. Результативною була робота ШПК вчителів початкових класів. Учителі провели відкриті уроки, виховні заходи, ділились досвідом роботи по проблемах, зросла їх педагогічна майстерність. Внаслідок чого рівень навчальних досягнень учнів школи оцінюється хорошими показниками.
Учителі школи йдуть в ногу з життям. Широко впроваджуються у практику інноваційні технології, суть яких полягає в тому, що навчання відбувається шляхом взаємодії всіх, хто навчається. З кожним роком нові інформаційні технології на уроках впроваджує все більше і більше педагогів школи. Використовуюься у навчально-виховному процесі також проектно-рефлексивні, модульні технології, технології продуктивного навчання.
У 2016-2017 навчальному році атестувався 4 вчителя та 2 вихователя . За результати атестації – Мартинюк М.М. встановлено вищу кваліфікаційну категорію, Антоновій В.І., Красноштан Л.І., Томко Ю.М. підтверджено І кваліфікаційну категорію, Грішаткіній Л.І. та Варич М.В. встановлено тарифні розряди .
Педагоги НВК активно залучаються до роботи у районних семінарах, засіданнях творчих та ініціативних груп, науково-практичних конференціях тощо. Але на базі НВК у навчальному році було організовано та проведено районних семінарів вчителів початкових класів (4 клас, вчитель Жданова А.В.) Вчитель показала урок з трудового навчання по писанкарству.
Альтернативою я вбачаю розміщення у наступному навчальному році статтей учителів на офіційному веб-сайті школи.
Аналіз якісного складу та освітнього рівня педагогічних працівників школи дозволяють зробити висновок про можливість проведення навчально-виховного процесу на високому рівні.
4. Навчальна діяльність учнів
Протягом 2016-2017 навчального року робота педколективу була спрямована на особистісно-зорієнтоване навчання і виховання школярів. Велика увага в НВК приділяється охопленню дітей навчанням. Станом на 1 вересня 2016 року Учні 1,4, 6,7,8 класів навчалися за індивідуальною формою навчання.
Учні нашого НВК традиційно активні учасники конкурсів. Але шкода,що цього року у нас не було учасників конкурів юних знавців фізики «Левеня» , «Кенгуру» . 10 учнів брали участь в Всеукраїнському конкурсі «Sunflower» ( вчитель Мартинюк М.М.) І одне призове місце виборола учениця 8 класу Козак Ольга. Приймали участь наші школярі і у районних олімпіадах. Призове місце з біології ( ІІ) завоювала учениця 9 класу Антонова Катерина ( вчитель Троценко А.О).
За підсумками навчального року учні школи показали такий рівень начальних досягнень. З 28 учнів 6 учнів оцінюються вербально, 3-9 (22 учнів) класів :
високий рівень показали 1 учень ( 4,5 %),
достатній – 14 учнів ( 63,4 %),
середній рівень – 7 учнів ( 32,1 %),
початковий рівень – 0 учнів ( %).
Випускники 9-го класу завершили навчальний рік :
Достатній- 4 , середній - 1 , низький - 0 .
5. Виховна та позакласна робота
Педагоги НВК глибоко усвідомлюють, що соціальна адаптація учнів, розуміння ними своїх прав та свідомого виконання обов’язків у значній мірі залежить від правильно визначених та обраних шляхів реалізації виховного процесу. Тому пріоритетними питаннями у виховній роботі школи залишається забезпечення всебічного розвитку особистості, сприяння її самовихованню й самореалізації, спрямування їх у своїй діяльності керуватися загальнолюдськими цінностями, глибоко розуміти традиції свого народу. У зв'язку з цим виховна діяльність школи була спрямована згідно Основних орієнтирів виховання учнів.
Виховні заходи у яких минулий рік взяла участь наш заклад показала активність та відмінні результати:
• День Пам «яті та примирення .
• Заходи пам’яті жертв Голодомору.
• Захід до річниці виведення радянських військ з Афганістану.
• Численні конкурси малюнків.
• Шкільний КВК.
• Районний огляд художньої самодіяльності.
• Районний конкурс «Збережи ялинку», новорічні свята.
• Районний фестиваль «Нащадки козацької слави».
Активним у житті школи було учнівське самоврядування. В НВК діє система самоврядування «Шкільний парламент».
Силами активістів парламенту під керівництвом Вихованець Л.В. були організовані шкільні вечори «Українські вечорниці», «Шкільна книга рекордів», «Шкільний КВК», «Нумо, хлопці!», вечір зустрічі Нового року, «Несподіванка в день св. Валентина»,«Останній бал ». Також організовувалися численні шкільні дискотеки самими учнями з використання шкільної звукопідсилюючої техніки і світлового обладнання. Дозвілля дітей у вечірній час було організоване згідно можливостей школи та на високому рівні. Також членами учнівського самоврядування систематично перевірялись робочі куточки у класах, вологе прибирання на перервах, стан озеленення школи. Згідно плану, щопонеділка відбувалися загальношкільні лінійки, де учні звітувалися за стан чергування по школі, проведену роботу.
|