1.1.3 Організація атестації педагогічних працівників
Атестація педпрацівників НВК проводиться відповідно до вимог нормативних документів. Щорічно наказом по школі встановлюється склад атестаційної комісії, яка здійснює свої повноваження на протязі навчального року. Документація та планування роботи атестаційної комісії ведеться на відповідному рівні. Вчителі, що атестуються проводять відкриті уроки та заходи, приймають участь у роботі творчих груп та педагогічних майстернях, готують творчі звіти.
У 2018-2019 н.р. проатестовано при Височанській ЗОШ І –ІІІ ступенів 1 педагогічний працівник та директор НВК при районній атестаційній комісії Томашпільської РДА .
Позитивні тенденції:
- збільшення кількості педагогів з першою кваліфікаційною категорією
- якісне зростання майстерності вчителя,
- стимулювання творчої діяльності.
Негативні:
- недостатнє матеріальне і моральне стимулювання
1.1.4. Підвищення кваліфікації педагогічних працівників
Підвищення кваліфікації педагогічних працівників здійснюється відповідно до Перспективного плану курсової перепідготовки, затвердженого відділом освіти.
Педагогічні працівники у 2018-2019 навчальному році
Вихованець Л.В. пройшла підвищення кваліфікації за напрямком вчитель початкових класів та Мартин.юк М.М. – курси директорів . Також курсову перепідготовку за програмою НУШ пройшла Ждпанова А.В..
Позитивні тенденції:
- практична направленість та предметна орієнтація курсової перепідготовки
- зростання можливостей самопідготовки засобами інформаційних технологій
1.1.5. Наявність педагогічних працівників з почесними педагогічними званнями та нагородами
Подякою Департаменту науки і освіти Вінницької ОДА нагороджено директора НВК Мартинюк М.М.
До Дня працівників освіти грамотою відділу освіти Томашпільської РДА нагороджено Жданову А.В.
1.1.6. Наукова, науково-методична, дослідницька робота педагогічних працівників
Науково-методична робота здійснюється через діяльність шкільних предметних комісій.
Освітній процес у 2018/2019 навчальному році в НВК організований з метою забезпечення оптимальних умов фізичного, інтелектуального, психологічного і соціального становлення особистості школярів, досягнення ними рівня навчальних досягнень, що відповідає потенціальним можливостям учнів з урахуванням їхніх пізнавальних інтересів і схильностей.
Працюючи над темою: «Формування потреби, умінь і навичок самостійної роботи учнів та вихованців у навчально – виховному процесі – одна з важливих умов розвитку творчої особистості », основна увага приділялась вдосконаленню навчально-виховного процесу, різнобічному розвитку особистості, естетичному вихованню школярів в умовах формування школи національного спрямування. Виконання Закону про загальну середню освіту. Сформована система методичної роботи в школі передбачає не тільки професійну, але й загальнокультурну, методологічну, правову підготовку вчителів. Це навчання також сприяло удосконаленню навчально-виховного процесу, підвищенню особистої відповідальності вчителів за виховання школярів..
В НВК проходять засідання методичної ради, розглядаються різні форми і методи роботи з учнівським континентом, а також розглядаються питання підвищення якості освітнього процесу, впровадження в освітній процес ІКТ.
Пріоритетними напрямками діяльності педколективу є впровадження інноваційних технологій у освітній процес. Дане питання на постійному контролі адміністрації НВК, досліджується на засіданнях ШПК, на районних теоретичних та практичних семінарах, засіданнях творчої групи вчителів.
Наявність комп’ютерного класу та підключення до мережі Інтернет надасє можливість використовувати комп'ютерні технології в освітньому процесі.
Вчителі використовують інноваційні технології в освітньому процесі. Уроки з використанням комп’ютерних технологій використовують всі вчителі.
Важливою складовою інформаційного простору є створення та функціонування веб-сайту. У навчальному закладі створено власний веб сайт, де забезпечується висвітлення інформації щодо пріоритетних напрямків розвитку освіти навчального закладу,де постійно висвітлюється життя школи.
Навчальний заклад працює у розрізі проекту « Україна. Інформаційна система управління освітою (ІСУО)». Вся інформація про заклад знаходиться у даній мережі.
Протягом навчального року вчителі провели ряд відкритих уроків з використанням різних форм та методів роботи.
На засіданнях педагогічних рад розглядалися різні форми та методи впроовадження нових інновацій у навчально-виховний процес, а також підвищення якості освіти у навчальному закладі. Також на педагогічних радах розглядалися питання про перевід учнів школи. Було проведено 4 педагогічних рад.
Щомісяця проводяться наради при директорві. На даних засіданнях розглядаються різні питання виробничого характеру.
Члени педагогічного колективу підвищують свій професійний рівень не тільки на курсах, але і на різних районних семінарах, майстер класах, нарадах, які проводяться у районі на базі шкіл району.
Педагогічними працівниками було відвідано багато різних нарад, семінарів, які відбувалися у районі на базі різних закладів загальньої середньої освіти.
Результативність освітнього процесу
Результати праці – це основний показник діяльності навчального закладу. Одним з найважливіших результатів є якість навчання
Класи |
Всього по закладу |
% |
Кількість учнів на початок ІІ семестру |
7 |
|
Є на кінець ІІ семестру |
7 |
100 |
Кількість учнів, які атестовані |
5 |
100 |
|
0 |
|
|
3 |
60 |
|
1 |
20 |
|
1 |
20 |
Не атестовані |
2 |
вербально |
|
0 |
|
|
0 |
|
У 4 класі ДПА проводилася з двох навчальних предметів у вигляді підсумкових контрольних робіт: Всього учнів у 4 класі 4
Назва |
Писало ДПА |
ДПА Рівні навчальних досягнень |
|||||||
Високий |
Достатній |
Середній |
Початковий |
||||||
Українська мова |
4 |
3 |
75% |
0 |
|
1 |
25% |
0 |
|
Математика |
4 |
1 |
25% |
2 |
50% |
1 |
25% |
0 |
|
Знизилась активність залучення учнів до районних конкурсів. Дана робота не проводиться вчителями предметниками, класними керівниками щодо залучення учнів у конкурсах районного етапу. Це говорить про те, що вчителі не приділили увагу і не залучили учнів, що негативно впиває на активність учнів та вчителів до розвитку творчих здібностей.
Робота з обдарованими учнями.
В НВК зібрано банк обдарованих учнів за 2018-2019 навчальний рік. Їх – 4 .
Участь навчального закладу у благодійних акціях
2018-2019 н.р.
№п/п |
Назва конкурсу |
Номінація |
П.ІП. учителя |
Результат |
1 |
Напередодні Дня Св. Миколая вже стало традицією проводити благодійна акція «Добро починається з тебе»,.
|
Метою даної акції є виховання в учнів ціннісного ставлення до дітей соціально-незахищеної категорії, розвитку дитячого волонтерського руху та приготування подарунків дітям-сиротам, які проживають в дитячих будинках району |
Учні 1 – 4 класів |
|
2 |
Акція «5 картоплиин» |
Збір овочів для будинків для пристарілих |
1 – 4 класи, вихованці ЗДО |
Зібрано 20 кг овочів |
3 |
ХІІІ акція Всеукраїнського благодійного фонду «Серце до серця» |
Збір коштів на обладнання в реанімаційні відділення дитячих лікарень |
1-4 класи, педагогічні працівники |
Зібрано 355 грн.
|
Набір учнів до 1 класу та мікрорайон школи
Набір дітей у перший клас здійснювався на підставі п.22 Положення про загальноосвітній навчальний заклад, затвердженого постановою Кабінету міністрів України від 27 серпня 2010 року № 778. При формуванні мережі перших класів проводиться опитування батьків про вибір мови навчання. Згідно з мережею станом на 5.09.2018 в школі навчається 10 учнів. На 2019-2020 н.р. до першого класу не подано жодної заяви. В звязку з цим в НВК відбудеться скорочення штатних одиниць.